Tvorba a úprava webových stránek

K vašemu webu přistupujeme jako k vašemu nejvěrnějšímu zaměstnanci. K takovému, který bez odmlouvání pracuje 24 hodin denně a neustále reprezentuje vaši firmu. Společně se zaměříme na to, aby ji reprezentoval správně a aby vám přinášel žádané výsledky.

Jak probíhá spolupráce při tvorbě a úpravách webu?

  1. Vstupní analýza
    • Popovídáme si o vašem podnikání a o tom, co od webu očekáváte. Zjistíme, proč by váš web měl lidi zajímat a co na vašich stránkách mohou hledat. Určíme si, v jaké fázi je váš web nyní a co bude následovat.
  2. Stanovení účelu a cílů
    • Zjistíme, co má váš web umět a co vám má přinášet. Mohou to být např. objednávky, poptávky, kontaktní údaje na zájemce (tzv. leady) nebo klidně jen vizitka vaší firmy. Budeme chtít pochopit vaše podnikání a vnitřní procesy, kterými budujete váš projekt a tvoříte zisk.Právě to je nejčastější funkcí webu.
  3. Analýza klíčových slov
    • V některých případech půjde o nezbytný krok, vedoucí ke zjištění, co vaši zákazníci hledají. Jeden pojem můžeme vysvětlit mnoha způsoby. Tzv. “klíčovka” nám pomůže naučit se jazyku, kterým mluví vaši zákazníci a kterým s nimi máme na webu komunikovat.
  4. Grafický návrh
    • Vytvoříme grafický návrh, podle potřeby též s použitím drátěného modelu (wireframe), návrhu UI či uživatelského testování. Při designování bereme v potaz váš dosavadní firemní styl i grafickou podobu tištěných materiálů, reklamních předmětů, loga apod. Grafika je někdy přeceňována. Je sice důležitá, ale vždy v návaznosti na další aspekty kvalitního webu.
  5. Texty
    • Na základě předchozích kroků a analýzy klíčových slov napíšeme texty, které budou magnetem na zákazníkovu pozornost. Říká se, že text je mrtvý a král je grafika. Z praxe ale víme, že to není tak úplně pravda. Nejen zákazníci, ale i vyhledávače preferují přehledně servírované informace formou textu. 
  6. Kódování
    • Z grafického návrhu vytvoříme funkční prototyp webu, včetně všech funkcí, které jsme si stanovili v předchozích krocích. Někdy postačí statický web, jindy je třeba přidat administrační prostředí, kontaktní či objednávkové formuláře nebo klidně celý e-shop.
  7. Otestování a spuštění
    • Prototyp pečlivě otestujeme napříč zařízenímí a prohlížeči. U náročnějších projektů (např. e-shopy) provedeme uživatelské testování prototypu. Pokud je vše v pořádku, web spouštíme naživo.
Scroll to Top