Tvorba a úprava e-shopu

Eshop nebo-li internetový obchod je prakticky web s více funkcemi. K vašemu eshopu přistupujeme nejen jako k nejvěrnějšímu zaměstnanci, ale také jako k nejlepšímu prodejci ve vaší firmě. Postup výroby a úprav eshopu je v základech podobný tvorbě webu. Je zde ale několik aspektů navíc.

  1. Kontrola technického stavu eshopu
    • Pokud již provozujete vlastní eshop, podíváme se mu na kód. Technicky kvalitně zpracovaný eshop má vždy výhodu před ostatními, ať už vzhledem k pozicím ve vyhledávačích nebo k ceně PPC kampaní. Podíváme se na rychlost načítání, strukturovaná data či skryté chyby, které mohou způsobovat např. vysokou míru opuštění košíku.
  2. Měření
    • U eshopu je, více než jinde, důležité správné měření. Zajímá nás, co, za kolik, odkud a jakým způsobem zákazníci nakupují. Analytika nám pomůže odhalit silné stránky i slabiny vašeho eshopu. Díky ní můžeme eshop mnohem cíleněji rozvíjet směrem k naplnění vašich cílů.
  3. UI
    • User interface (uživatelské prostředí) hraje v případě eshopu ještě důležitější roli. Má eshop správně umístěné důležité ovládací prvky? Jsou dostatečně viditelné (nesplývají s okolním obsahem)? Zjistí zákazník přehledně všechny důležité informace, které potřebuje znát před nákupem? Tyto a další aspekty můžeme zlepšit.
  4. Srovnávače cen
    • Oproti jiným webům lze u eshopů inzerovat na srovnávačích cen, především v Česku dominantních Heureka.cz a Zboží.cz. Postaráme se o to, aby vaše produkty byly vidět ve správných kategorích a neztrácely se např. při použití filtrace. Pracujeme s XML feedy od dodavatelů, umíme importy i exporty a pomůžeme vám zautomatizovat práci s produkty.

Pracujeme s eshopovými systémy Shoptet, Woocommerce a Prestashop ale máme zkušenosti také s mnoha dalšími.

Scroll to Top