On-line marketing

Kvalitní web je jen prvním krokem k výdělečnému webu. K tomu nám může pomoci právě on-line marketing. Důležité je, aby váš nový web viděli ti správní lidé, kteří se mohou stát vašimi zákazníky či podporovately.

Pomůžeme vám zvýšit výkon eshopu, otestovat konverzní cesty či optimalizovat náklady pomocí automatizace.

Jak bude vypadat naše spolupráce v on-line marketingu

  1. Vstupní analýza
    • Popovídáme si o vašem podnikání a o tom, co od on-line marketingu očekáváte. Budeme chtít vědět, co je váš produkt, proč by měl lidi zajímat a jaké potřeby řeší. Určíme si, v jaké fázi je váš marketing nyní a co bude následovat.
  2. Stanovení vize cílů
    • V tomto kroku se zaměříme na vás. Co jste již zkusili v oblasti marketingu, co vám fungovalo či nefungovalo, jaká máte očekávání. Důležité je stanovit si přesné cíle, abychom jasně věděli, zda se nám je společně podařilo / nepodařilo dosáhnout. Může to být například počet prodaných produktů, počet nových zákazníků, navýšení obratu ale i zvýšení konverzního poměru nebo snížení ceny za nového zákazníka.
  3. Analýza klíčových slov
    • Pokud jste obsah na svůj web připravovali svědomitě, tak pravděpodobně máte vytvoV některých případech půjde o nezbytný krok, vedoucí ke zjištění, co vaši zákazníci hledají. Jeden pojem můžeme vysvětlit mnoha způsoby. Tzv. “klíčovka” nám pomůže naučit se jazyku, kterým mluví vaši zákazníci a kterým s nimi máme na webu komunikovat.
  4. Návrh řešení
    • Připravíme návrh řešení na základě zjištění v předchozích krocích. Sestavíme marketingový mix, zvolíme vhodné platformy i podobu on-line kampaně vaší firmy.
  5. Realizace a analytika
    • Kampaň kompletně zrealizujeme, včetně textů, grafických prvků a jednotlivých kombinací.On-line kampaně průběžně sledujeme, vyhodnocujeme a vybíráme úspěšné kroky a řešení.
  6. Vyhodnocení
    • Po skončení domluveného období kampaň vyhodnotíme. Zjistíme, zda a do jaké míry bylo dosaženo jejích cílů. Společně si také řekneme, jaké by mohly být další kroky.

Pomůžeme vám nejen s PPC a dalšími on-line kampaněmi, ale také v SEO (optimalizace webů pro lepší pozice ve vyhledávačích) nebo marketingem na sociálních sítích. V případě potřeby můžeme zajistit i částečné plnění, jako je copywriting, grafické práce, analýzy klíčových slov apod.

Scroll to Top