Grafické práce

Postaráme se o váš digitální vizuál od návrhu loga, přes webdesign až po firemní identitu, včetně vizitek. Říká se, že grafika dělá web, nebo že obrázek řekne více, než tisíc slov.

Jak probíhá spolupráce v oblasti grafiky

  1. Vstupní analýza
    • Stejně jako u webů či on-line marketingu, tak i v případě grafiky je potřeba, abychom vaše podnikání poznali. Popovídáme si o tom, co je váš produkt, kdo je váš zákazník a co se mu líbí.
  2. Stanovení cílů
    • Pokud připravujeme logo, firemní identitu či vizitky, může se zdát, že cíl je na první pohled jasný. Je ale vhodné si ho přesně definovat, protože v určitých ohledech může být unikátní.
  3. Návrh řešení
    • Po zjištění potřebných informací připravíme návrh řešení. Je možné, že pro váš projekt bude vhodnější jiná forma vizitky či propagace, která si žádá i jinou grafiku.
  4. Grafický návrh
    • Na základě předchozích kroků vytvoříme grafický návrh. K logu často připravujeme i logo manuál, k dalším grafickým prvkům také pokyny k použití a doporučení. Bereme v potaz také archetypy značek a psychologii barev.
  5. Zveřejnění
    • Po předání grafiky vám můžeme pomoci se zveřejněním – např. vložení bannerů na web či do kampaně, výměna loga napříč on-line prostředím nebo tisk vizitek a materiálů.
Scroll to Top